שקופית קודמת
שקופית הבאה

פורץ ללא גבולות

סיפורו של פורץ

המפתח נעלם, הדלת לא נפתחת, הצילינדר לא משתף פעולה, ובכן, אם אתם גרים בעפולה, בעמק יזרעאל או בצפון סביר להניח שהשם הראשון שיעלה במוחכם לעזרה הוא של איתן הפורץ מעפולה- מנעולן ופורץ מורשה באישור משטרת ישראל, שמאחוריו מעל 16 שנות ניסיון ושמשלב בין כל מה שאתם צריכים: אמינות, מקצועיות, זמינות של 24 שעות ביממה ומחירים הוגנים.

מי מאיתנו לא מצא את עצמו תקוע בבית לא מפתח, ניאבק לפתיחת הדלת והצילינדר או מנסה לשווא לאתר את מפתחות הרכב ללא הצלחה יתרה.

אדם ממוצע יפנה בדרך כלל לסיוע מ"דפי זהב" או מאתר אינטרנט, אבל סביר להניח שבעפולה, עמק יזרעאל וברחבי הצפון השם הראשון שיעלה במוחכם הוא של איתן הפורץ, פורץ מנעולים מקצועי שהפך באזורנו למעין מותג- בכל הנוגע לתחום.

מי' שמסתתר' מאחורי השם המחייב הוא איתן אסתרי, בן 65, נשוי ואב לחמישה ילדים.

אסתרי מתגורר במרחביה. הוא יוצא קיבוץ מעגן וברזומה שלו מעל 20 שנות ניסיון במקצוע.

אסתרי הוא מכונאי בהכשרתו, איש טכני שאוהב לעבוד כהגדרתו "עם הידיים". החלטתו להיות מנעולן היא המשך ישיר לרקע הטכני שלו.

את רזי המקצוע, הוא למד ממנעולן באזור המרכז ובקורס מקצועי, ואת ההתמקצעות שלו רכש במשך השנים בשטח.

במקביל לעיסוקו כמנעולן מקצועי אסתרי היה מתנדב פעיל במד"א ירדן כבר קרוב לשלושה עשורים.

במקביל הוא גם מוצא זמן להתנדב במשטרת ישראל מעל ל-8 שנים.

תחילת הדרך

במהלך שנות התשעים, נחשף אסתרי למודעת דרושים לתחום המנעולנות.

הידע הרב שרכש בתור מכונאי הובילו אותו לנסות את מזלו בענף פריצת המנעולים.

אט אט הוא החל להתפתח בתחום, כשהוא מעניק שירות חילוץ לרכבים שנתקעו בשטח- בעיקר באזור סובב כנרת ובהמשך בטבריה.

באותן שנים- טרם העידן האלקטרוני הממוחשב הוא סייע לבעלי רכבים רבים שמצאו את עצמם תקועים בשולי הדרך.

החשיפה לתחום סללה לו את הדרך להתמחות ולהתמקצע גם בבתים, בפריצת דלתות, צילינדרים, ידיות, אביזרים נלווים ועוד.

לפני תריסר שנים לערך הועסק אסתרי למשך שש שנים כמנהל מקצועי במוסך "רנו-ניסאן" בטבריה אך הוא לא זנח את תחום המנעולנות.

ב-2005 יצא אסתרי לדרך חדשה, לאחר שהחל לעבוד כעצמאי בעפולה- תחת השם "איתן הפורץ". 

"פועל גם בחנות וגם בשטח"

תחום הפעולה של איתן מרשים בכל קנה מידה. במסגרת החנות באזור התעשייה בעפולה הוא מעניק ללקוחותיו שירות של שכפולי מפתחות, תיקון דלתות וסוויצ'ים ברכבים, תיקון של מנעולי דלתות וקידודים של רכבים עם נעילה אלקטרונית ומשכפל שלטים לרכב ולשערים.

כמו כן הוא מוכר ומתקן כספות, משמש כמשווק מורשה של מוצרי "מולטילוק" וכן הוא סוכן מורשה של תעשיות בטיחוות (JSH)- מפעל כספות בארץ.

לצד עבודתו בחנות פועל איתן רבות ב"שטח".

הוא חש לזירות עם הציוד המתקדם שלו ומעניק שירות מקצועי לרכבים בשטח, מסייע לנהגים שאיבדו את מפתחות הרכב או לכאלה שנתקעו עם הסוויץ' ועוד.

לצד השירותים בחנות ובשטח איתן גם מעניק שירות תיקוני ומכירת דלתות פלדה, ייעוץ מיגון, תיקון כספות בבתים, והתאמת צילינדרים.

"אני מקפיד לסייע ללקוחות שלי בזמן הקצר ביותר ובדרך הכי מקצועית שיש"

שילוב של מספר אספקטים יצרו לאיתן הפורץ מוניטין של מנעולן מוערך. בראש ובראשונה מקצועיותו, אמינותו, זמינות לכל פנייה של לקוח סביב השעון- 365 יום בשנה, ואספקט נוסף שלו הוא מוצא חשיבות רבה- השירות, "אני מקפיד להיות תמיד קשוב לצרכים של הלקוחות שלי", הוא אומר, "בלא מעט פניות הם מצויים בלחץ ובצורך לקבל פיתרון מהיר ולכן אני מקפיד לסייע להם בזמן הקצר ביותר ובדרך הכי מקצועית שיש- כולל בסופי שבוע, חגים ובכל מזג אוויר".

ביטוי לערך האמינות של איתן הפורץ- שכל כך חשוב בתחום פריצת המנעולים ניתן לראות בעובדה כי הוא זכה זו השנה השלישית ברציפות במכרז עבודת המנעולנות של כלי הרכב בסדנה המשטרתית בעפולה והצפון.

גם לקוחותיו הרבים מאמינים ביושר וההגינות שלו והם לא מהססים לחשוף בפניו מידע רגיש.

כפי שצוין נושא האמינות הוא ערך עליון מנקודת ראותו של איתן וככזה הוא מוצא לו חשיבות עליונה – למרות שהוא נאלץ לפעול בעולם שבו לעיתים פועלים מנעולנים לא מקצועיים שעובדים ללא אישור ולא פעם גורמים נזק לפונים לעזרה.

"חשוב לי שהלקוח יקבל בדיוק את השירות או התיקון שהוא צריך"

למרות התחרות בתחום מקפיד איתן הפורץ להמשיך בדרכו המקצועית ולא לוותר על האיכות והשירות שהוא מעניק ללקוחות. הייחודיות שלו כעובד בודד ולא כחלק מחברה מהווה יתרון משמעותי בעולם המנעולנות מכיוון שכך יכולים הלקוחות לקבל מענה מהיר בשילוב זמינות מקסימאלית ויחס אישי.

מעבר למקצועיות והאמינות נראה כי איתן הפורץ נהנה מכל רגע בעבודתו. האתגרים שהלקוחות מזמנים לו בפתיחת ובפריצה של דלתות, מנעולים וסוויצ'ים גורמים לו לעניין רב.

הידע הרחב שהוא צבר בתחום מאפשר לו להתאים את השירות המתאים ביותר לכל לקוח ולקוח- עם דגשים על מחירים עממים והוגנים, "אני לא אמכור או אחליף חלק שלא צריך, רק כדי להרוויח עוד כמה שקלים- ומנגד אשתדל לחסוך ללקוחות תשלומים מיותרים", מדגיש איתן, "חשוב לי שהלקוח יקבל בדיוק את השירות או התיקון שהוא צריך- עם החלפים והחלקים הטובים ביותר.

אני גם מקפיד לעדכן באיזה תשלום כרוך השירות שלי בכדי למנוע אי נעימויות והפתעות. ציבור הפונים והלקוחות צריכים לדעת שלא תמיד המוצר הכי זול הכי מתאים להם ופה אני מסייע להם, בייעוץ, התקנה, טיפול, תיקון או שירות כזה או אחר".

כחלק מהאג'נדה השירותית שלו מאפשר איתן הפורץ לפנות אליו בשלל ערוצי תקשורת- בינהם: טלפון נייד שזמין במשך כל שעות היום והלילה, אתר אינטרנט מפורט, נגיש ומזמין ובמובן בפייסבוק.

אגב, על השם שהפך כאמור במרוצת השנים למותג הוא אחראי, לאחר ששקל מספר שמות והחליט לבחור באיתן הפורץ.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן